02 620 02 73
Maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00
Maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00
Abonnement maakt het u gemakkelijker. Het betekent dat u automatisch uw brokken of natvoer ontvangt wanneer u maar wilt, waar u maar wilt. Ons abonnement is 100% flexibel en aanpasbaar: u kunt het product, de hoeveelheid en de frequentie kiezen. Het is ook voordelig, want als u een abonnement neemt, krijgt u 10% korting op al uw bestellingen!
Direct op onze website, via onze abonnementspagina of direct vanaf de pagina van het product waarin u geïnteresseerd bent. U kunt zich ook telefonisch aanmelden voor een abonnement via +33 5 64 25 03 08. Ons team van experts helpt u graag bij het vinden van een abonnement op maat, afgestemd op uw behoeften en die van uw huisdier(en).
Ja, hiervoor kunt u per e-mail contact opnemen met onze afdeling abonnement via abonnement@ultrapremiumdirect.com met vermelding van de referentie van het product dat u wilt toevoegen/wijzigen/verwijderen. Wijzigingen zijn mogelijk tot 3 dagen voor verzending.
Bepaalde producten waarvoor "flash-aanbiedingen" gelden (zie hieronder), kunnen via de rubriek "flash-aanbiedingen" geheel zelfstandig aan uw volgende bestelling worden toegevoegd:
Jazeker, kies gewoon de gewenste frequentie voor elk product en voeg ze toe aan je abonnement.
U kunt uw bankgegevens wijzigen vanuit uw persoonlijke account:
Indien u meerdere abonnementen heeft, dient u per abonnement de bankgegevens te wijzigen.
U kunt deze wijziging ook telefonisch aanvragen via 02 620 02 73.
U kunt uw afleveradres wijzigen vanuit in uw persoonlijke account:
U kunt kiezen om alleen voor uw volgende bestelling of voor al uw bestellingen een nieuw adres en/of een nieuw vervoerder in te voeren.
U kunt deze wijziging ook telefonisch aanvragen op 02 620 02 73 of per e-mail via abonnement@ultrapremiumdirect.com.
U kunt een product tijdelijk aan uw gebruikelijke bestelling toevoegen door een e-mail te sturen naar abonnement@ultrapremiumdirect.com of telefonisch via 02 620 02 73. Zorg ervoor dat u uw verzoek ten minste 72 uur vóór de geplande verzenddatum van uw bestelling stuurt.
In het kader van " flash-aanbiedingen " kunnen bepaalde producten zelfstandig aan uw volgende zending worden toegevoegd via de pagina Beheer mijn abonnement.
De leveringsmethoden zijn afhankelijk van waar u woont:
U kunt de verzenddatum wijzigen of verzoeken om een bestelling met spoed te verzenden, rechtstreeks vanuit uw account in de rubriek [Mijn Abonnementen] (/mijn-account/mijn-abonnementen/).
Om de verzenddatum te vervroegen of uit te stellen:
Om een spoedverzending binnen 24 uur aan te vragen (werkdagen, met uitzondering van weekends en feestdagen):
U kunt de frequentie van uw abonnement rechtstreeks in uw account wijzigen:
De leveringsfrequentie is volledig aanpasbaar tot maximaal elke 5 maanden. Voor meer informatie nodigen kunt u per e-mail contact opnemen met onze klantenservice: abonnement@ultrapremiumdirect.com.
Als uw abonnement een “betalingsfout” aangeeft, moet u uw betalingsmethode bijwerken vanuit uw account. Als u uw betaalmethode niet bijwerkt, wordt uw bestelling niet verzonden.
Als uw afhaalpunt buiten gebruik is, ga dan naar uw klantenpagina om een nieuw beschikbaar afhaalpunt te kiezen. Uw bestelling wordt dan automatisch gevalideerd.
Door voor onze abonnementen te kiezen, weet u zeker dat u nooit zonder brokken of natvoer komt te zitten, en hoeft u er nooit meer over na te denken. U kunt de leveringsfrequentie kiezen die het beste bij u past, wekelijks, maandelijks of om de twee maanden, afhankelijk van uw behoeften.
Bovendien bespaart u 10% op al uw abonnementsbestellingen. Met deze korting bespaart u het hele jaar door.
U kunt uw abonnement opzeggen door een verzoek per e-mail te sturen naar het abonnement@ultrapremiumdirect.com.
Annuleren is mogelijk vanaf 2 afgewerkte bestellingen.
Zodra de 2 bestellingen zijn ontvangen, wordt uw annuleringsverzoek binnen maximaal 7 dagen verwerkt. Zodra uw abonnement geannuleerd is, ontvangt u een e-mail.
Ons abonnement is volledig gratis. U krijgt 10% korting op al onze producten. De levering is gratis vanaf € 60.
Nee, er zijn geen registratiekosten. Je hebt wel een verplichting tot 2 bestellingen.
Ja, het Ultra Premium Direct-abonnement is voor onbepaalde tijd. Als u het abonnement wilt stopzetten, kunt u een [verzoek tot beëindiging](/nl/faq/l- brokken - abonnement /#how-to-cancel-my- abonnement) indienen.
Om een nieuw abonnement af te sluiten, kunt u opnieuw een bestelling plaatsen op onze site. U kunt een gestopt abonnement niet hervatten, maar u kunt wel een nieuw abonnement afsluiten.
Heeft u een probleem met uw abonnement? Neem gerust contact op met onze afdeling Abonnementen via e-mail op abonnement@ultrapremiumdirect.com.
Ja, u kunt een abonnement waarvoor nog verplichtingen gelden wijzigen als het betreffende product te combineren is met het abonnement.
Om zo snel mogelijk geleverd te worden, volgt u eenvoudigweg deze stappen:
U kunt het verzoek ook per e-mail doen op abonnement@ultrapremiumdirect.com (vóór 13.00 uur voor verzending op dezelfde dag, met uitzondering van weekends en feestdagen).
Neem per e-mail contact op met de afdeling Abonnementen via abonnement@ultrapremiumdirect.com als u een promotiecode wilt gebruiken voor uw abonnement.