02 620 02 73
Maandag - vrijdag / 9.00 - 17.00
Maandag - vrijdag / 9.00 - 17.00
Abonnement maakt uw dagelijkse leven eenvoudiger. Hiermee kunt u uw brokken of puree automatisch ontvangen, wanneer u maar wilt, waar u maar wilt. Ons abonnement is 100% flexibel en aanpasbaar: u kunt het product, de hoeveelheid en de frequentie kiezen. Het is ook nog eens voordelig, want als u zich abonneert, krijgt u 10% korting op al uw bestellingen!
Rechtstreeks op onze website, vanaf onze abonnement of rechtstreeks vanaf de pagina van de product(en) waarin u geïnteresseerd bent. U kunt zich ook telefonisch abonneren op 02 620 02 73. Ons team van experts helpt u bij het vinden van een abonnement op maat, aangepast aan uw behoeften en die van uw dieren.
Ja, hiervoor kunt u per e-mail contact opnemen met onze abonnement op abonnement@ultrapremiumdirect.com met vermelding van de referentie van het product dat u wilt toevoegen/wijzigen/verwijderen. Wijzigingen zijn mogelijk tot 3 dagen voor verzending.
Bepaalde producten die het voorwerp uitmaken van "flashaanbiedingen"-operaties (zie hieronder) kunnen alleen aan uw volgende zending worden toegevoegd en in volledige autonomie via de sectie Beheer mijn abonnement:
Uiteraard hoeft u alleen maar uw frequentie voor elk van de producten te kiezen en deze aan uw abonnement toe te voegen.
U kunt uw bankgegevens wijzigen vanuit uw persoonlijke ruimte:
Indien u meerdere abonnementen heeft, dient u per abonnement de bankgegevens te wijzigen.
U kunt deze procedure ook telefonisch uitvoeren via 02 620 02 73.
U kunt uw afleveradres wijzigen vanuit uw persoonlijke ruimte:
U kunt alleen voor uw volgende bestelling of voor al uw bestellingen een nieuw adres en/of een nieuw vervoerder invoeren.
U kunt deze procedure ook telefonisch uitvoeren op 02 620 02 73 of per e-mail met abonnement@ultrapremiumdirect.com.
U kunt af en toe een product toevoegen naast uw gebruikelijke bestelling door een e-mail te sturen naar abonnement@ultrapremiumdirect.com of telefonisch 02 620 02 73. Zorg ervoor dat u uw verzoek ten minste 72 uur vóór de geplande verzenddatum van uw bestelling anticipeert.
Als onderdeel van "flashaanbiedingen" kunnen bepaalde producten onafhankelijk aan uw volgende zending worden toegevoegd via de sectie Beheer mijn abonnement.
Bezorgmethoden zijn afhankelijk van uw locatie:
Het is mogelijk om de verzenddatum te wijzigen of om de verzending van een dringende bestelling aan te vragen, rechtstreeks in uw [Mijn Abonnementen] (/mijn-account/mijn-abonnementen/) ruimte.
Om de verzenddatum te vervroegen of uit te stellen:
Om een dringende verzending binnen 24 uur aan te vragen (dagen , exclusief weekends en dagen ):
U kunt de frequentie van uw abonnement rechtstreeks in uw klantengedeelte wijzigen:
De leveringsfrequentie is volledig aanpasbaar tot maximaal 5 maand . Voor meer informatie nodigen wij u uit om per e-mail contact op te nemen met onze klantenservice: abonnement@ultrapremiumdirect.com.
Als uw abonnement een “betalingsfout” vertoont, moet u uw betalingsmethode bijwerken vanuit uw klantgedeelte. Zonder een update van u kan uw bestelling niet worden verzonden.
Als uw relaispunt inactief is, gaat u naar uw klantengedeelte om een nieuw beschikbaar relaispunt te kiezen. Uw bestelling wordt dan automatisch gevalideerd.
Klik op “Bijwerken”.
Klik op het potloodpictogram om een nieuw thuis- of relaispuntadres te selecteren.
Als u een nieuw relaispunt selecteert, voer dan een adres in waar u uzelf kunt lokaliseren, selecteer een nieuw relaispunt uit de voorgestelde en klik vervolgens op “Opslaan”.
Kies of u dit relaispunt alleen voor de volgende bestelling wilt behouden of voor alle bestellingen.
Door te kiezen voor onze abonnement komt u gegarandeerd nooit zonder brokken of patés te zitten en hoeft u er niet meer over na te denken. U heeft de mogelijkheid om de leveringsfrequentie te kiezen die het beste bij u past, of dit nu wekelijks, maandelijks of maand is, afhankelijk van uw behoeften.
Bovendien bespaart u 10% op al uw abonnement. Met deze korting kunt u het hele jaar door geld besparen.
U kunt uw abonnement opzeggen door een verzoek per e-mail te sturen naar het abonnement@ultrapremiumdirect.com.
Annuleren is mogelijk vanaf 2 leveringen.
Zodra de 2 bestellingen zijn ontvangen, wordt uw annuleringsverzoek binnen maximaal 7 dagen in aanmerking genomen. Wanneer de beëindiging van uw abonnement van kracht wordt, wordt er een e-mail naar u verzonden.
Ons abonnement is volledig gratis. U profiteert van 10% korting op alle prijzen van onze producten. Levering is gratis vanaf 60€ aankoop.
Nee, er zijn geen registratiekosten. Je hebt slechts een verbintenis van minimaal 2 bestellingen.
Ja, het Ultra Premium Direct abonnement is een permanente service. Als u het wilt stopzetten, hoeft u alleen maar een beëindigingsverzoek.
Om een nieuw abonnement af te sluiten, bestelt u eenvoudig opnieuw op onze site. Het is niet mogelijk een gestopt abonnement te hervatten. U zult een nieuw moeten aanmaken.
Heeft u problemen met uw abonnement? Neem contact op met onze speciale abonnement via e-mail op abonnement@ultrapremiumdirect.com.
Ja, u kunt een abonnement waaraan nog een verplichting verbonden is, wijzigen als het betreffende product compatibel is met het abonnement.
Om zo snel mogelijk een verzending aan te vragen, volgt u eenvoudigweg een paar stappen:
U kunt het verzoek ook per e-mail doen op abonnement@ultrapremiumdirect.com (vóór 13.00 uur voor verzending op dezelfde dag, met uitzondering van weekends en dagen).
Neem contact op met de abonnement e-mail abonnement@ultrapremiumdirect.com als u een promotiecode wilt toepassen op een abonnement.