02 620 02 73
Maandag - vrijdag / 9.00 - 17.00
Maandag - vrijdag / 9.00 - 17.00
Vanaf € 60 aankoop bieden wij u gratis levering aan. Voor eilanden en sommige postcodes gelden speciale prijzen. Voor meer informatie, ga naar onze levering pagina.
U kunt uw bestelling volgen via uw klantaccount.
U ontvangt ook e-mails wanneer er een belangrijke gebeurtenis plaatsvindt die verband houdt met uw bezorging (e-mails van vervoerders en Ultra Premium Direct e-mails).
Levertijden zijn afhankelijk van de keuze van de vervoerder:
Voor Voor meer informatie, ga naar onze leveringspagina .
*deadlines nee gegarandeerd, met uitzondering van weekends en dagen.
Het is niet mogelijk om een specifiek tijdstip te kiezen. Geen van onze vervoerders biedt deze mogelijkheid systematisch aan. Het kan echter voorkomen dat u een dienstregelingsvoorstel ontvangt, maar dit blijft op initiatief van de vervoerder en is dus niet gegarandeerd.
Bij de vervoerders DPD, GLS, en Colissimo: u ontvangt een sms en een e-mail met een link om het pakket op een later tijdstip opnieuw in te plannen.
U kunt uw bestelling ook laten ophalen bij een bezorgbedrijf of Relay Point.
Let op: als u DPD als vervoerder kiest, mag het pakket bij Relay Pick Up niet meer wegen dan 20kg.
Weekendlevering is afhankelijk van de vervoerder:
Indien uw levering beschadigd is, kunt u telefonisch contact opnemen met onze klantenservice op 02 620 02 73 (maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur). Er moeten verschillende gegevens worden opgegeven: het bestelnummer, foto's van het pakket (doos, adreslabel, streepjescode, enz.), gegevens indien het pakket met de hand wordt afgeleverd of het pakket tijdens uw afwezigheid wordt afgeleverd.
Alleen Frankrijk : TNT by FedEx is de snelste bezorgoptie. Levering vindt plaats binnen 24 uur (zon- en dagen uitgezonderd) voor alle bestellingen die van maandag tot en met vrijdag vóór 14.00 uur zijn geplaatst. Met uitzondering van de volgende postcodes, waarvoor levering op zaterdag niet gegarandeerd is. Niet beschikbaar voor Corsica.
Elke bestelling die vóór 13.00 uur wordt geplaatst, wordt dezelfde dag verzonden (behalve zaterdag en zondag). Voor meer informatie, ga naar de leveringspagina.
Je bent geen abonnee: je kunt het afleveradres wijzigen voordat de bestelling betaald is.
Indien de bestelling al betaald is, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice.
U bent abonnee: u kunt een bestaand afleveradres wijzigen of een nieuw adres aanmaken door naar uw account te gaan en vervolgens op uw abonnementen te klikken en op de optie Toestaan u het adres en de vervoerder wijzigen.
Ja, wij leveren in veel landen. Ook in het buitenland en in de overzeese departementen hebben wij veel wederverkopers. Neem voor meer informatie contact met ons op door een e-mail te sturen naar sales@ultrapremiumdirect.com of bezoek onze speciale exportsite.
U kunt de voortgang van de levering van uw bestelling volgen via het gedeelte "Mijn bestellingen" van uw account, door op de link "Volg mijn pakket" te klikken.
Verschillende factoren kunnen “vertragingen” veroorzaken bij de bezorging van uw pakket. Als dit het geval is en de vertraging u abnormaal lang lijkt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen zodat we een oplossing kunnen vinden.
We leveren niet aan Zwitserland, maar we hebben een wederverkoper ter plaatse: ga naar de website van onze wederverkoper.
U kunt ook kiezen voor bezorging met Mondial Relay op een afleverpunt of bij uw dierbaren die vlakbij de grens Frankrijk en Zwitserland wonen.
Het kan zijn dat de bezorger vooraf uw “afgeleverde” pakket heeft gescand om tijd te besparen. Als u de volgende dag uw pakket nog steeds niet heeft, aarzel dan niet om rond te kijken bij uw buren en bij u thuis. Het kan zijn dat de bezorger uw pakket bij een buurman of op een veilige plek heeft achtergelaten, zodat u uw pakket zo snel mogelijk kunt ophalen.
Mocht u ondanks al deze handelingen uw pakket niet hebben, neem dan contact met ons op per e-mail of per telefoon.
Wij nodigen u uit om contact met ons op te nemen via ons contactformulier en ons meer te vertellen over de situatie. Wij doen met de vervoerder wat nodig is.
Ja, wij leveren in België. Voor meer informatie kunt u terecht op onze Belgische site.