02 620 02 73
Maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00
Maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00
Bestel voor minimaal €60 en de verzending is gratis! Voor eilanden en sommige postcodes gelden speciale prijzen. Voor meer informatie, ga naar onze pagina levering.
U kunt uw bestelling volgen via uw klantaccount.
U ontvangt ook e-mails wanneer er een belangrijke gebeurtenis plaatsvindt in verband met uw bezorging (e-mails van vervoerders en Ultra Premium Direct e-mails).
Levertijden zijn afhankelijk van de keuze van de vervoerder:
Voor meer informatie, ga naar onze leveringspagina .
*levertijden zijn niet gegarandeerd, met uitzondering van weekends en feestdagen.
Het is niet mogelijk om een specifiek tijdstip te kiezen voor de bezorging. Geen van onze vervoerders biedt deze optie standaard aan. U kunt wellicht een tijdslot aangeboden krijgen, maar dit is afhankelijk van de vervoerder en daarom niet gegarandeerd.
Bij de vervoerders DPD, GLS, en Colissimo: u ontvangt een sms en een e-mail met een link om het pakket op een later tijdstip opnieuw in te plannen.
U kunt uw bestelling ook later ophalen bij een bezorgbedrijf of afhaalpunt.
Let op: als u voor DPD kiest, mag het pakket niet meer dan 20kg wegen bij een afhaalpunt.
Weekendlevering is afhankelijk van de vervoerder:
Als uw pakket beschadigd is, kunt u contact opnemen met onze klantenservice op 02 620 02 73 (maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur). Vermeld daarbij uw bestelnummer en stuur ons foto's van het pakket (doos, adreslabel, streepjescode, enz.). Geef ook aan of het pakket persoonlijk is overhandigd of is afgegeven tijdens uw afwezigheid.
Alleen Frankrijk : TNT by FedEx is de snelste bezorgoptie. Levering vindt plaats binnen 24 uur (zon- en feestdagen uitgezonderd) voor bestellingen geplaatst van maandag tot en met vrijdag vóór 14.00 uur. Met uitzondering van de volgende postcodes, waarvoor levering op zaterdag niet gegarandeerd is. Niet beschikbaar voor Corsica.
Elke bestelling die vóór 13.00 uur wordt geplaatst, wordt dezelfde dag verzonden (behalve of zaterdag en zondag). Voor meer informatie, ga naar de leveringspagina.
U bent geen abonnee: u kunt het afleveradres wijzigen voordat de bestelling betaald is.
Indien de bestelling al betaald is, neem dan contact op met de klantenservice.
U bent abonnee: u kunt een bestaand afleveradres wijzigen of een nieuw adres aanmaken door naar uw account te gaan en vervolgens op uw abonnementen te klikken en op de link om het adres en de vervoerder wijzigen.
Ja, wij leveren in veel landen. Ook in het buitenland en in de overzeese departementen hebben wij veel wederverkopers. Neem voor meer informatie contact met ons op door een e-mail te sturen naar sales@ultrapremiumdirect.com of bezoek onze speciale exportsite.
U kunt de voortgang van de levering van uw bestelling volgen via de rubriek "Mijn bestellingen" van uw account, door op de link "Volg mijn pakket" te klikken.
Verschillende factoren kunnen “vertragingen” veroorzaken bij de bezorging van uw pakket. Als dit het geval is en de vertraging u abnormaal lang lijkt, neem dan contact met ons op te nemen zodat we een oplossing kunnen vinden.
We leveren niet in Zwitserland, maar we hebben een wederverkoper ter plaatse: ga naar de website van onze wederverkoper.
U kunt ook kiezen voor bezorging met Mondial Relay op een afhaalpunt of bij een kennis, vlak aan de grens tussen Frankrijk en Zwitserland.
Het kan zijn dat de bezorger vooraf uw “afgeleverde” pakket heeft gescand om tijd te besparen. Als u de volgende dag uw pakket nog steeds niet heeft, kijk dan rond bij uw buren en om uw huis. Het kan zijn dat de bezorger uw pakket bij een buurman of op een veilige plek heeft achtergelaten, zodat u uw pakket zo snel mogelijk kunt ophalen.
Mocht u ondanks alles uw pakket niet hebben gevonden, neem dan contact met ons op per e-mail of per telefoon.
Neem contact met ons op via ons contactformulier en ons te vertellen over de situatie. Wij spreken de vervoerder erop aan.
Ja, wij leveren in België. Voor meer informatie kunt u terecht op onze Belgische site.